İdefix Olumsuz Yorumlar ve Düşük Mağaza Puanı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan buybox
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

buybox

Moderator
Yetkili
Müşteri yorumları, İdefix algoritmasında önemli bir yer tutar. Özellikle gecikmiş teslimatlar, eksik ürünler veya kitapların zarar görmesi düşük puanlara yol açabilir.

Çözüm:
Siparişler özenle hazırlanmalı, müşteri memnuniyetine önem verilmelidir. Sorun yaşayan müşterilere anlayışlı ve hızlı dönüş yapılması, olumsuz yorumların etkisini azaltır.
 

Çevrim içi üyeler

Şu anda çevrim içi üye yok.

Forum istatistikleri

Konular
113
Mesajlar
139
Kullanıcılar
8
Son üye
MyItem
Geri
Üst